Finally
Äntligen börjar det rulla in lite kommentarer... Flera har frågat om hur jag gjorde för att gå ner i vikt efter graviditeten..
Jag började gå power-walks ganska snart efter födseln- fast det var inga snabba steg direkt! Min syster fick gå bakom och trycka mig på ändan för att jag skulle klara de minsta uppförsbackarna, jag "rullade" ju bokstavligen lår så det var inte lätt att ta sig fram! (hade tom skavsår på insidan av låren) Efter ett tag så kom jag in idet och började gå flera gånger i veckan ca 5 km per gång och ökade hela tiden takten så mycket jag kunde.

Började räkna kalorier och tänka på vad jag stoppade i mig. Jag hade ju ett mål också, att jag skulle komma ner till en viss vikt innan återträffen med klasskamrater som man inte träffat på 10 år. Det hjälper supermycket med ett mål och ett realistiskt sådant!!

Jag körde Allevo-metoden under en vecka också och gick då ner 4 kg snabbt, det är bra att rekommendera som en snabbstart så att man blir lite mer motiverad till att fortsätta sin nyttiga diet och motion!

Lycka till!!!!
Anonym

Briljans.be säljer nu ut ALLA sina smycken för HALVA priset. Sortimentet ska tömmas och nytt ska in. Skriver du ett inlägg om händelsen får du välja valfritt smycke ur kollektionen. Skynda tt fynda!

Anonym

Nu finns det en ny sida där du kan få gratis

presentkort på skor :) du väljer själv från vilken

skoaffär! det är samma ägare som till gratismakeup :D

passa på nu när sidan är ny!! http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=1292

natti

checka gärna in min blogg på www.starcevic.blogg.se :)

Jennie

Allt känns bättre och roligare när man har ett mål framför sig! :)

Malin

det låter ju kanon ju :D

Ida

Hej!



Jag tycker du har en jättebra blogg. Hittade hit från Tyras...



Modigt av dig att lägga upp bilden på dig från efter graviditeten. Men jag undrar om du kan beskriva lite mer hur du gick ner i vikt. Hur många kalorier åt du per dag?

Gick du power-walks direkt på morgonen innan frukost?

Tränade du nåt annat samtidigt?

Anonym

Hej, jag skulle också vilja veta ännu mer detaljer om din viktminskning, som sagt, tränade du nåt annat också? Ungefär hur snabbt gick du ner? Kram

Jannice

Väldigt starkt jobbat!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress