Dop & Me & I party
Idag har vi ett hektiskt schema! Först ska vi på dop i Norrköping kl 13 för att sedan åka till Söderköping på Me & I-party i Söderköping. För er som inte vet vad Me & I är så är det ett klädmärke för barn. Dom har massa fina saker! Sist gick notan på 4600 kr... Men så mycket ska vi inte handla för idag!

Slänger ut en bild från i höstats på Tyra, syrran och mig

Lena

Fint hår ni alla har!

Emelie

Besök gärna min blogg http://catturagiorno.blogg.se =)

Hedda

Fin bild!

/ Kram Hedda

Carina

Mysigt med dop, även om man konstigt nog alltid är superseg på söndagar när dom alltid är!

Lika du & syrran är! :D

cecilia

Nee vad fina alla var ;*

haha aj då det var ingen liten nota, bra att det inte blir samma idag haha hoppas vi



Hoppas du var får en fin söndag

Puss och kram Cecilia



KOlla gärna in min blogg om du vill http://Ceciliaprecious.blogg.se

tyra

älskling har försökt ringa men du har ju ingen mottagning..hmm hur ska du hinna träffa mig i detta hektiska schema? riiing

binded magazine

Är du skribent, fotograf, illustratör eller finns det något annat du vill bidra med till Sveriges blivande största bloggtidning?



Är själva bidragandet inget för dig så kan du ju alltid följa oss via bloglovin, för snart drar vi igång!

mamma

Vore bra om Axel väckt morbror innan ni åkte. väckte honom vid ett tiden och fick till svar att stänga dörren om honom igen. När jag inte väcker honom blir han sur för det....Hur ska en stackars mamma göra!!!

Ses hos Virgott

jennie

Snygg blogg! Gjort designen själv? =)









HAR DU HUMOR? VÄLKOMMEN IN!



http://jenniesplace.blogg.se



Therese

Nje, håll hårt i pengarna :)

nadia a.

Have a nice söndag, planer idag? :)

catta

Verkar kul!! :)



KOLLA JÄTTEGÄRNA IN MIN BLOGG!!



Kram

Mija

Läs om min shopping i bloggen!

Vad tycker DU, gjorde jag rätt eller fel?

jessica

sött, alla brunetter:)

jessica

sött, alla brunetter:)

nathalie

hejsan, checka jätte gärna in min blogg på www.starcevic.blogg.se :)

Madde

Madde

Men åhh vilken ful bild!

Sanna

lik ni va varandra allihopa :)

johanna

välkomna in & kolla på mina sensuella bilder som jag fotade på fina lena igår, skriv en kommentar om vad ni tycker :) kram johanna

Fanny

söt bild :)!

Malin Sofia

Finns det intresse bland alla bloggare för en stor bloggträff i sommar? Meddela isåfall mig, jag håller på och undersöker möjligheterna att hyra festlokal i Stockholm. Vi snackar 3-rätters middag och röd matta. Låter det skoj? Let me know!

c

fin blogg! :)

jasmin

alla blev bra på bilden :)

naz

.. jag skrev nyss ett inlägg om mobbing. Jag har själv varit mobbare & trots min unga ålder förebygger jag bråk här i förorten med underbara vårbygruppen. Jag är 15 & ska snart hålla min första föreläsning. Skriv en kommentar & berätta om era egna historier.



Naz

Michaela

vilken härlig blogg :D

Sandra - Jiggly

haha :D vad lika ni är!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress