Det var den första hittills...
Jag får så många gulliga kommentarer av er allihopa och ni ska veta att det värmer!!!! Idag har jag dessutom fått min första elaka kommentar, fast så elak var den ju kanske inte:

Anonym om Vad händer hos er en söndagskväll?:
hur gamla är du o dina polare igentligen
20 plus o leker fjortisar.. illa
IP: 85.231.48.95

Ja Anonym, vad ska jag svara på det då?? Man är väl inte äldre än vad man gör sig och vi har sjukt roligt när vi beter oss som 14 åringar!!! Tack för 20 plus förresten!! :)
Fredrik **FRISÖREN

ha en skön kväll!

Martin

både elak och snäll i samma kommentar det borde ju göra så att det jämnar ut sig.:D

Madde

Haha, dom är nog bara avundsjuka för ni har roligare än dom? ;)

Kram!

Anonym

Jag tycker att du är grym! Självklart ska man leva livet så länge man orkar och vill! Fortsätt så!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress