Dagens outfit
Så här var jag klädd under dagen, nu ska det svidas om till kvällsoutfit!

Veronica

Är det där hemma hos dej?

Ser jättefint ut!

Att du är lika snygg som vanligt behöver jag väl inte skriva...

Ha en trevlig kväll!

Puss

Veronica

Undrar hur full o go du är just nu....

Är lite avis.

Puss igen!

Elin Grindemyr

Tja Tessan!

Kul att få en kommentar av dig! Man gör ju sitt yttersta för att få så "många" läsare som möjligt till sin blogg!! Man gör de ju inte bara för nöjes skull.....

Man får ta en hel del skit i den har branchen men man börjar bli ganska rutinerad =P....

Själv så blundar jag för vissa kommentarer och diverse ordförråd MEN samtidigt kan jag tycka de är rätt kul att även få kommentarer från människor man inte känner och inte bara från sina närmsta vänner!! Hoppas du fortsätter att läsa min blogg! "Men VARNING för ev. ännu snuskigare inlägg!!!! =)"

Kram på dig! /ELIN

Svansen

Nästa gång rockar jag med ut! Puss

Sofia

Åh vilka fina kläder!

Veronica

Ostinfo på min blogg! =)

Madde

Hej! :)

Kommer du ihåg mig? :)

Såg din sida via Virgotts blogg. :)

Hoppas allt är bra med dig. Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress