Dagens i-Landsproblem
Varenda gåna jag ska öppna ett paket med isomningstablett-ipren-alvedon, eller vad det kan vara, så öppnar jag alltid på fel sida av paketet. Ni vet den här sidan där bruksanvisningen (heter det så) ligger...! Dom lägger i dom på måfå också för det kan skilja vilken sida det är från paket till paket- för det har jag kollat upp..  Det kan ju va intressant för er att veta, tänker jag ;)
Micke

Det är samma här, konstigt fenomen det där att man alltid öppnar på fel sida. Borde väl finnas nån märkning tycker man..

Madde

Jag öppnar också alltid på fel sida, skumt!

Hanna

Fan de gör jag också! Har inte ens tänkt på de innan, sjukt liksom! Kram!

Stefan Kalm

Hej! Fin liten blogg =) Värst med att öppna på fel sida paketet är när allt innehåll också bara far ut och är överallt sedan..

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress