Bortskämt litet marsvin
Nu har vi varit och storhandlat, köpte torkade aprikoser och bananer + äpple till Diana, få se om hon äter sådant???



Anonym

Nu finns det en ny sida där du kan få gratis

presentkort på skor :) du väljer själv från vilken

skoaffär! det är samma ägare som till gratismakeup :D

passa på nu när sidan är ny!! http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=1292

Fanny

Va söt bild i kundvagnen :)

Steffi

Okeej, tack för svaret=)

Jävligt bra o duktigt gjort av dig vill jag säga.

Inte alla som orkar motionera och att ha ett mål.

Great =)

Du har en kropp to die for iaf.

Ha en bra kväll och grattis till jobbet!

Kraaam

Julia

hej, vill du att jag ska fixa din bloggdesign mot en länkning i bloggen? :)

Anonym

Ingen kan väl motstå torkade aprikoser! :)

Anonym

Nu finns det en ny sida där du kan få gratis

presentkort på skor :) du väljer själv från vilken

skoaffär! det är samma ägare som till gratismakeup :D

passa på nu när sidan är ny!! http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=1292

tekirch.blogg.se

Kika in på min blogg och säg vad du tycker om min nya design! Jag har även en pågående tävling i bloggen nu där du kan vinna rosa söta shoebags! Missa inte.



www.tekirch.blogg.se

Elin

Bli medlem här och få gratis kläder hos HM, JC och Nelly.

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=161060

Kramar från Elin

Veronica

vi är inte hemma idag. Begravning så du kan ge Diana till Tyra, hennes katter kan behöva lite sällskap!

puss

Rose-Marie (Stella)

haha alltid lika kul att sitta i en kundvagn :)

Maja

Heej..

Jag har alltid undrat hur du och tyra blev vänner o hur länge ni har känt varandra?

kRAAAAM

Tess

♥vill du vinna ris lampor eller färsktvålar kika in min blogg kram

tåbbä

kommentera gärna mitt inlägg om hur just nu sover =D

Veronica

Men wow vilken snygg design!

Vem har hjälpt dej?

Kramis

glaseinar

hej!



Vad mkt det finns att läsa på din blogg, snygg layout!



Kika in hos mig och delta i tävling som just börjat!

Du kan bli rik om du har tur att vinna!



MVH Glaseinar

Madde

Madde Lundin

Oj fint med ny design.

Amanda Björk

hoppas hon gillar det :D

Caroline Bernadott

riktigt fin blogg och marylin monroe e faktiskt min förebild, kul att du oxå tykker om henne :D

M A L I N

hehe, söt bild på er i kundvagnen

Moster

Bra att du skämmer bort lilla Diana, hon har inte fått så mycket uppmärksamhet, den senaste tiden.

Men vad gör du i kundvagnen, är det inte Axel som borde sitta där? Eller är det han som drar vagnen kanske.

Puss

Cristian

Sjunger ut - på min egen blogg :-) Har precis laddat upp en liten spellista på 3 låtar som är enkel att lyssna på.



Kommentera gärna!



/En nervös storstadskille som försöker "komma ut" lite.



Cheers!

Veronica

gillar din design skarpt riktigt snygg:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress