Borta bra men hemma bäst!!
Har precis kommit hem från skolan, kändes så skönt att stiga in i nya lägenheten! Här kommer vi att trivas! Ska till dagis nu och hämta Axel- han har inte sett sitt nya rum ännu. Ska förbi konsum först och köpa ballonger- det är det bästa Axel vet för tillfället (förutom sin mamma ;)
Mamma

Skönt att ni är på plats nu. Kanske man blir bjuden på söndagsmiddag snart?

Puss Gullungen från Mormor

Madde

Jag vill också komma på Söndagsmiddag och äta stek (det är väl typisk söndagsmat??). Förresten jag ska ju också flytta snart, då får in komma till mig på söndagsmiddag. Det blir tyvärr ingen stek för jag vet inte hur man gör.

Mamma

Jag måste varit en dålig mamma som inte lärt er göra en stek.

HA en bra dag. Jag och min stegräknare knallar på.

Mamma

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress