Axel och Mor...
Här kommer en bild på min ögonsten Axel och jag från Me & I partyt i Söderköping. Köpte mycket fina grejer!!!! Han kommer att vara snyggast klädd på dagis i vår!!



Sofie

Vilken liten cooling!

Evelina

Söta =)

Junitjej

Vilken fin blogg!

Matilda

Sjukt fin blogg=)



Händer imorgon då?=)



svar uppskattas;]

Viktoria

haha, söööt! :D

Tessan

Rebecca: jag försökte gå in på din blogg och svara men det blev något fel så jag skriver här ist... Det är mitt riktiga hår men inte hårfärg- jag använder en Intensivtoning som heter Wella color touch- intense Coffee, sen brukar jag slänga i en inpackning som heter revlon nutri cream nr 601-fire red för att få lite röd ton i vissa ljus. Kram

sofie

vilken söting, det kommer han säkert vara ;)

mia

Hej där! Vilken kanon sida du dragit till med. själv har jag en såndär nörd sida där ingen manke har lagts till och där ord används som jag knappt själv förstår! Hoppas allt är fint :)

Massvis med Krams, maria jonsson :)

sarah

va söta ni var tillsammans :)

Veronica

Usch vad stökigt o rörigt det ser ut i bakrunden, med sladdar till tv:n osv.

Men snygg fläta du har!!



Puss

rebecka

åh så söt bild!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress