Alvedon & Nyponsoppa...
Här hemma händer det inte mycket, Axel har nu fått jordens feber och ligger och svettas så att sängen blir alldeles blöt!! Stackarn, han frågade mig om han hade duschat när han vakna eftersom att hans hår är genomblött... Så nu ligger vi och läser boken Tummen de små stunderna som han är vaken och dricker nyponsoppa i nappflaska..




MANDAAH

AHA, okej ;d haha..

tack, detsamma :)

Robin Carlsson

nej, stackarn! :(

Jessica 12 år

Stackarn :/ Söt är han iaf =)

MANDAAH

tack gumman :) h men jag ta inte åt mig.. :) hehe

det som skriver sådär är bara tejen på avundsjuka.

Marie

Naaaw..=( Stackarn liten..

alexandra

hej vill bara säga att ja gillar verkligen din blogg.. så rolig att läsa och ja skrattar hela tiden. men de var tråkigt att axel är sjuk, de va inte så roligt. ha en fin dag / Alex

Florence

nej vad söt!! han får krya på sig!

fridha

stackars liten... så söt !

Marie

Tack så mycket (:

Hoppas Axel mår bättre imorgon!!



Ida

Okej vilken tur då :)

Ja hon är väldigt knepig den människan! Kram kram

Modecentralen-Lotte

Ååååååååhw, så söt!

nathalie

checka gärna in min blogg på www.starcevic.blogg.se:)

PUSSIT ♥

Hoppas han blir frisk snart ! ♥ sjukt söt

carina

STACKARS

ja det är inte kul , men pojke har varit sjuk mkt. nyss varit hemma men imorgon blir det dagis och jobb äntligen.

krya på

mvh carina

Ellinor

stackarn :(

emma

åh han är sjuk gullig !

jag hoppas att han blir frisk snart,

krya på dej Axel !

kram emma

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress