Alla har vi våra ovanor!!
Mina 2 värsta är att jag ständigt biter på läppen- när jag är irriterad, fundersam, nervös m.m. och att jag måste spotta hela tiden när jag röker en cigarett- den ovanan har jag nog fått från Fia för hon spottar konstant!! Inte särskilt kvinnligt så jag måste sluta med det men man gör det ju liksom hela tiden utan att man tänker på det...
Har ni några ovanor??


Hittade en bild på nätet på den här gubben som tydligen gick ner 4 kg på att spotta, så man kanske skulle fortsätta då...

amanda

haha vilken snygging

Maria

haha spottade han ut maten då eller? Annars förstår jag liksom inte hur det gick till :p

Jag biter på underläppen jämt när jag är nervös också. Har haft tentavecka nu och läppen är helt skrovlig :(

Lady Humpalot

när det är stressigt på jobbet (jobbar i en nattklubb) så tuggar jag tuggumi så frenetiskt att käkarna är helt ömma efteråt, sjukt jobbigt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress