Åhhh
Tråkigt jag har då!!! Hela familjen ligger och sover (utom lillebror) och jag är rastlös och det finns inget alls att göra!! Inte är jag ett dugg trött heller.. RASTLÖS!!! Funderar på om jag skulle ta och väcka Axel och sätta oss i bilen och köra in till stan, Niklas kommer ju hem från jobbet om en timme också...
Fast vädret är inte särskilt bra för att köra i dessutom skulle Axels mormor bli så ledsen om hon vaknade och märkte att vi var borta!
Jag får väl sätta mig vid tv:n och zappa lite då... åhhhhhhhhhhhhh
Viveka

fin blogg!

Moster

Men har det inte snöat hos er på landet, gå ut och skotta vettja. Sen kan du gå till Ica och handla en stor scandicfrukost och överaska med.

Bra va???

LINDA | ddisconnected

fin blogg :D

följa varann med bloglovin? :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress