Här går det undan!!
Yes!!! Har varit och kollat på lägenheten och bestämt mig för att ta den! Åh den var faktiskt helt underbar! Sekelskift med högt i tak, trägolv, klädkammare, fräscht kök vad mer kan man begära liksom... Hiss fanns det också och det är nåt man inte ska ta för givet ska ni veta- kånka upp 4 trappor med en unge och 3 matkassar är inte världens roligaste ska ja säga. Hissen var en sån där gammal mysig med skjutdörrar som man stänger för hand :) Det kommer att bli riktigt mysigt känner ja! Woohoo!!!

Nu ska ja fira med lite apelsinfestis och invänta Desperate Housewifes som börjar om ett par timmar/Kram


Lägger ut 2 bilder på mig och Tyra som jag hitta i datorn. Lugg eller inte- det e frågan...




Veronica

GRATTIS till lägenheten! Underbart!



Jag säger (tyvärr) INTE lugg!

Puss

Moster

Grattis till lyan och du ska inte ha hellugg.

Lisa

Denna bild var du finare i den utan lugg men har inte sett dig live på länge snyft snyft!!



Vart ligger lägenheten så jag vet vart jag ska när jag kommer hem till norrköping ha ha.



kan du lägga upp lite bilder på den.. saknar dig så att det gör ont!!!

Sally

I'm not feeling the lugg asså. Kul med lägenheten! :D

Tommy

Jag går emot strömmen. Lugg!

Sara

Grattis till lägenheten. Skönt med hiss men du kommer nog upptäcka att det är lite jobbigt med att alltid stänga hissen själv. Men allt är relativt :)Bättre än ingen hiss iaf :)

tyra

Älskar dig

Wiwi

fin i bägge... kvittar... men svårt att bestämma sig ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress