Tillbaka igen
Nu är jag tillbaka i stan igen efter ett par dygn på Öland :) Vi har haft det super-mysigt!!! Bara Niklas och jag och en lång sandstrand (Böda Sand) Vi bodde i världens mysigaste stuga en bit från civilisationen, ingen stress och det enda som hördes var syrsornas sång.

Jag har inte sovit så bra som jag gjorde de 2 nätterna vi var där någonsin förut, längtar tillbaka!
Nu är Madde hemma över helgen, så imorgon ska vi åka på auktion i Östra Husby och sen blir det lite utgång på kvällen!
Saknar min Axel som jag inte har sett på ett par dagar men jag får hem honom i eftermiddag :)

Ganska lugnt på jobbet idag, så lugnt att jag nog tar och går hem lite tidigare faktiskt Puss
Sara

Hej svejs..Är det rödakorset auktion som de brukar ha i september vid östgöttadagarna?? //Sara

Sally

Jag älskar Bödasand <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress