Semester!!!
Jag åker bort på tisdag :) Det får bli min semester för den här sommaren... Åh det ska bli så skönt!!! Känner att jag behöver lite miljöombyte, man pendlar ju bara mellan hemmet och jobbet i stort sett just nu...  Vart jag ska åka får ni veta på tisdag ;)  Puss!!
Mamma

Jag vet!

Anonym

Jaha.. skulle man inte få veta vart du skulle idag eller? ;) Jag läser faktiskt din blogg ofta men har inte sett vart du ska? Har jag missat något? hehe :D

lillemor

Ojoj nästan lite sjukt har inte läst din blogg på ett apr veckor för jag har varit bortrest... men de här är nästan lite galet.. jag åkte den 3 aug till ölnad o till Böda Sand.. fast ja o sambon tältade haha... inte lika mysigt j-vligt kallt o obekvämt haha.. Men lite mysigt ändå =)

Lite skumt att vi var på samma ställe men de är ju rätt stort där. men mycket fint o vilken strand de var helt underbart o vädret kunde vi ju knappast klaga på =)

Ha de bra var bara tvungen att berätta det

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress