Nu måste jag veta!!!
Finns det några mammor där ute som skulle vilja komma hem till mig framöver på ett klädparty för barnkläder?? Alla är välkomna, jag bjuder på fika och på en mysig stund där vi kan lära känna nya vänner! Så ni som läser det här nu kan väl snälla lämna en kommentar om det skulle vara nåt för er.  PLEASE!! Pussss
Mamma

Fina kläder och jag riktigt längtar efter det jag beställde.

Mamma

Bastardo

Pappor då? :(

Emma

Jag tycker att det låter jättemysigt, du får gärna höra av dig om det blir aktuellt med ett "barnklädesparty" =)

lillemor

Hej. Ja de skulle vara kul har iofs en 6 åring men de kanske har kläder för så stora barn med?

Du kan väl höra av dig i min blogg eller mejla skriver i mejla adressen med. =) Alltid kul att träffa nytt folk o barnkläder behöver man alltid =) Ha de bra

Jeanette

Ja kommer :-)

lillemor

De låter bra hör av dig när du vet datum ha gött =)

Veronica

Men shit vad du uppdaterar ofta! MAn hinner ju inte med att läsa allt!

Niklas

Glöm inte att ge mig en röst snälla! :)



http://fridasjoblom.blogg.se/2009/august/finalisterna-i-veckans-blogg.html#comment



Rösta på NIKLAS NR2 :)



Frida har rätt så många besökare top 10 på blogg.se så även du som röstar har chansen till fler besökare på din blogg :) + att jag hjälper dig om du nånsin behöver en röst ;) + att du får en länkning på min blogg när tävlingen är över om du vill förstås :)



Många fördelar för dig ;)



Ha en trevlig kväll! :)

moster

Nu börjar din blogg bli tråkig uppdatera med nått kul snarast.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress