Efterlysning!!!!
Jag försöker få tag på filmen Under Ytan med Johanna Sällström i huvudrollen på DVD men vart jag än söker på nätet så har den utgått i alla sortiment :( Så nu undrar jag om det är någon av mina nära och kära som kanske äger den filmen eller kanske nån av mina läsare som tröttnat på den och är villig att sälja eller skänka den till mig????????


Snälla snälla nån måste ju ha den?!
Micke

På tradera hittade jag den, om du vill eller brukar köpa grejer där.

http://www.tradera.com/Under-ytan-med-Mikael-Persbrandt-Johanna-Sallstrom--auktion_96540774

Sarah

Jag håller på och laddar ner den på min dator! :D

malin

Oj! Det var jag malin som skrev det där. Det är jag som håller på och laddar ner den på min dator. Inte sarah.

Jag glömde bara ändra namn hehe.

Men sen när jag laddat ner den om det är bra kvalite och så, så ska jag köpa skivor och lägga ut den på . Du kanske kan få en då? ;) om du vill :P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress