Självgod hahaha...
Du lilla vännen som tycker att jag är självgod och som inte kan förstå varför jag inte godkänner dina sorgliga, spydiga kommentarer- jag har en sak att säga dig, att när du börjar stå för vad du tycker om mig ( för du har ju väldans massa åsikter) och postar dina kommentarer med en länk till din blogg eller hotmail så kommer jag att posta dina åsikter- tills dess så tycker jag att du ska ta det lite lugnt med avundsjukan!!! Det klär faktiskt ingen!!! HAHAHAHA (Läses med en självgod röst) hahaha

Nån som har lust att kolla in den här sorgliga människans IP-adress??  :  85.228.27.236
emma

Bra Tessan! På dom bara...:) Puss emma

Lisa

Så himla tråkigt att folk ska vara avundssjuka o bittra o sen inte kan stå för det!!!!

Jag tycker iaf att du verkar vara en skit rolig tjej. Tack för en bra blogg oxå :)

Hanna

Offret bor i Lund, vid Högevallsgatan ungefär. Kanske nån du vet som pluggar där?

Ska bli kul att ses imorron, var alldels för länge sen.

KRAM!

marre

Folk som skickar elaka kommentarer är det ju väldigt synd om, dom kan ju inte må bra. För o försöka stärka sig själv så skriver dom urdumma kommentarer till andra människor. Fy fasen så svagt. Det är bra tessan, ip-nr avslöjar väldigt snabbt vem som ligger bakom kommentarerna. Dom e inte så anonyma som dom tror att dom är. Hahaha. tjing

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress