Rosa motorcykel...
Axel är lite hängig och är hemma från dagis imorgon med, så vi ska till parken då och mata ankorna tänkte vi.

Men han har hållt igång här hela eftermiddagen iaf, cruisat runt på sin Rosa el-drivna motorcykel (lånad av Lithea)

Sen var vi och handla mat med Tyra på Ica Maxi. Axel tjatar fortfarande om dig Tyra och undrar vart du är nånstans... Hahaha!! Han undrade även var Lithea, Tutte (Putte) Fia och Lisa var nånstans- jag svarade att ni alla var hemma och sov, och det godtog han för några minuter senare somnade han själv.







Axel har fått mani på att ställa sina bilar i ett tåg efter varandra
joachim

haha söt unge, allt bra med dig idag?:)

Veronica

Jaha... Lithea o Tutte men inte Vawa???

Söt han är på Theas motorcykel. =)

MANDALICHES

aw,tänk om man hade en sån då? :D

pusss

Jeanette

Sån är min äldsta dotter med dom borde nog vara gämn gamla Karolina är 3

Elin

såsöt :D

Tess

tack för ditt svar...

kommer att använda så mycket som möjligt för att få ihop fakta... hoppas du svarar på mina sista frågor..

när du kikar i bloggar vad letar du efter?



är det något som får dej att fastna för min blogg?



tack nu ska här skrivas artikel efter detta kram

Anonym

hej :)

om du inte redan är med i min klock tävling får du gärna lov att vara de :)

http://enlitentax.blogg.se/2009/march/vinn-en-lacker-klocka.html

Ehli

Guud så gulliigt barn!! :'D Aah, såå söööt :')

Anonym

Cute =)

Miss Magnusdotter

Vilka fina bilder! Hopas du får en bra dag! :)

Stephanie

Så söt :)

Fia

Söt han är min lilla Axel=) puss

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress