NEEEJJJ!!!
Fan också, har fått flera kommentarer att det tydligen kostar 249 kr att göra testet och att jag förmodligen kommer att få en räkning på posten.... Är det sant??? Då missade jag det!!!!!!! Men skit också, dom pengarna hade jag hellre lagt på annat!!!!!!!! Då tar jag genast bort länken till den sidan!
Malin

riktigt fin blogg!

jenny

vet tyvärr gjorde jag samma misstag på den skit , då det står med små bokstäver.

Marie

Stod det inget om att det kostade något?=)



Kram

Anonym

VILKA JÄVLAR SOM SKRIVER DET MED SMÅ BOKSTÄVER!

Sophia

Men oj!!! Kan det verkligen stämma? Ja, 249 kr kan man ju ha roligare för...

Hoppas du kan ta bort det! =(

Jeanette

n polare berättade det för mig. jag har dock inte fått någon räkning än men hon har å då gjorde jag testet före henne.



Me det står ingenstans vad jag eller hon sett att det kostar. så det är fult av dom.

LINA

hoppas du haft en bra helg =)

erina tomasson

japp det stämmer, en räkning på 249:- komemr du att få. Det luriga med detta är att endel reklam som man hittar så står priset med minimala siffror och jag hade turen och fick det i mega stora siffror så jag hann att det kostade pengar innan jag klickade mig in och gjorde testet. Men om ni är många som missat detta kan ni tillsammans stämma firman för att det vara otydligt med att det kostar pengar. Det bästa vore ju om du hade exakt samam reklam länk sparad som du fick så du kunde visa dom hur otydligt priset visas.



Min mamam råkade ut för detta fast med att få bilen värderad. priset såg hon inte då detta var otydligt. Hon ringde til bolaget och berätta att hon kommer göra en anmälan om dom inte stryker hennes räkning. och mamma hade turen på sin sida så hn slapp betala, men det var nog många och är nog många som inte vågar ringa och istället tar sian pengar och betalar något de trodde var gratis, nått dom kunde göra nått mycket roligare för.



Detta ålderstestet är ju iofs något billigare, testet på bilen som min mamam gjorde kostade nämligen det dubbla priset.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress