Kolakakor och balkongmöbler
Idag har jag haft en sån mysig måndag!! Vi har varit och inhandlat balkongmöbler- tyvärr var det för kallt för att äta middag ute ikväll men vi ska nog inviga balkongmöblerna inom kort!! Nu är det Färjan som gäller, till det så är mina goda kolakakor ett måste!

Sen blir det film och mys i soffan!!!!!!








Här följer några bilder från tjejfesten i lördags, vi hade sjukt kul (som alltid!!)









Marre

Åh har du bakat kolakakor igen!Det betyder att vi är hemma hos dig imorgon då!hehe

Sara

Åh så gott. Ät en för mig med ;) Hur är det med dig då? Taggad för lördag ? =) / Sara

Lisa

japp jag måste få smaka en sådan!! Kommer i kväll ska vi vara hos dig?

Anna

mm va gott!!

Hanna

Hittade din blogg och blev lite fundersam när jag såg bilderna på köket och balkongen..haha...insåg att jag bor mittemot på samma gård!

=) lite scarry nästan!

Men kul blogg iaf!

kram Hanna

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress