Fixa min Balle...

Vi ska straxt åka iväg för att kolla på utemöbler till våran balkong. Hittade en myskoja på nätet som jag blev helt förälskad i den är ganska stor men det är ju våran balkong också- tyvärr så kostar den 29.000 kr :( så det kan jag ju bara glömma, eller man kanske ska ta ett lån ;)

Här är den iaf:

Linda Q

grymt snygg =) men grymt dyr... :S

Anders

jäklar vilken cool ute möbel eller vad man ska säga. Lite dyr dock men vem vet, den kanske lever upp till 29 laxar.

Anna

Vilken cool,

men svindyrt!!!

Madde

Ja den var ju verkligen snygg. Hade passat bra här hemma i trädgården=)

Men...hm...29.000kr var lite saftigt.

Lady Humpalot - fun & fearless

Ser skitmysig ut! :-D Hade man bott i ett u-land hade man säkert kunnat få en sån ihopflätad på beställning för billig peng(A).. hehe

mimmi

fräsigt

julle

vilken cool sofa! :)

fin blogg!

Janna :) - en blogg om min vardag :)

gud va mysig :)



Kolla in min blogg om du gillar att läsa om andra och deras vardag :) Glöm inte tipsa om någon blogg :)

Marie

Vilken mysig =D

Ninnie

fasen vilken häftig!! :):)

Sally

Åh, gud vad mysig den ser ut! :D Skulle vara skön att ha (aa'

Nathalie

Den där var ju fett fin.. synd att den e så dyr.. :( snygg blogg ;) kolla gärna in på min o kommentera

Madde

Den såg ju jätte mysig ut!

SussieK

Ja den där hade jag gärna velat ha ute på gården!

Emma

Gud vad fräck den va! Den ska man ha om man vill sticka ut!

Anonym

VILKEN UNDERBART SÖT HUND DU HAR!

Fredrik Frisören

fina bilder... =O) skulle inte tackat nej till den härliga soffan på den sista bilder mysigt värre!

♣ Sussi - En galen norrbottning ♣

Men fy fan, en sådan skulle man ha. SÅ jäkla chill!

Emelie

Jävligt cool! men kanske lite väl dyr..

Lisa

Den måste vi ha!!



ja eller du menar jag kan lägga 20kr som bidrag

lisa bui

Ohh, va cool! vart ifrån :D?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress