FAN VILKEN SKITDAG!!!

Ni kan inte ana vilken dålig dag jag har haft idag!! Tjutit flera gånger, tänker inte berätta varför för att inte hänga ut några personer... Men nu mår jag iaf lite bättre som väl är...

Vet  ni vad som har hänt, Tyras katt Lillan är spårlöst försvunnen!!! Vi har letat runt i hela lägenheten, utanför lägenheten och satt upp lappar så nu hoppas vi att nån ska höra av sig!


✿ Ida Tallhed ✿

vilken fin design du har ! kul att se nått nytt på bloggtoppen .. har inte sett di där innan xd

annica

Hej gumman!

Är allt bra?

Ngt på praktiken som hänt??

Messa mig om du vill?



Kram

Anonym

fin blogg !

Sara

Usch då :( Hoppas kvällen blir lite bättre och att ni hittar Lillan!!

När är nästa 112 ? var juh första gången jag var där igår och det var juh svin skoj!



Kram

Pia

Hoppas att ni hittar katten.

Hon liknar min katt Laila.



Mvh:Pia



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress