...
Nicke har åkt iväg till Göteborg över helgen för att gå på konferans, så nu är jag gräsänkling!! ;) Skickade ett blomsterbud med en kärleksbukett som dom skulle leverera till hans hotell under eftermiddan- shit vad han kommer att bli paff!!!!! Åh jag är en sån självgod & underbar flickvän!!! hahaha

Bloggfest imorgon!!!!!! Wiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Här sitter en kärlekskrank flickvän och väntar på att hennes älskade ska ringa....
Your Dream Closet

uud så vackert hår ! Får man fråga om de är ditt eget? :)

Your Dream Closet

Oj du har jätte fint hår, vad avunsjuk jag blir nu :)

bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr

Julia

äntligen hittade jag tillbaks till din blogg! :D

jag har saknat den! :)

ända sen tyra bytte blogggrejs så har jag inte hittat din blogg, men nuså, dags o lägga till dig på bloglovin lr vad fan de heter, på en gång , så jag inte tappar bort dig igen. :D pusss!

Veronica

En uppdatering skulle vi ju inte dö av...

Jeanette

Nu får du uppdatera tessan... jag följer ju din blogg :-)

Pillan

Hej!Tycker du är så fin i håret måste fråga vad du använder för hårfärg om det nu är färgat?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress