Är på jobbet...
Och saknar min lilla Axel så att det gör ont i hjärtat!! Önskar att jag hade varit ledig idag så att vi kunde spendera dagen och kvällen tillsammans!! Suck!

Längtar till torsdag då min syster Madde kommer hem från Malmö!! Då ska vi ha skoj kan jag lova!!!! Puss Madde jag älskar dig!
Bastardo

haha, Älskar dessa reklam-kommentarer. så fint!

Jag har saknat mina barn med, de kom hem idag:) mysigt!

Veronica

Jag älskar dej oxå Madde!!

o dej med Tessan!!

Ellen M

Hej! Hoppas du får en bra vecka - vad har du för planer? Själv har jag påsklov så det blir nog grillning och annat mys.

~Lägger du till mig på bloglovin' lägger jag till dig (om du har det)~



XOXO

www.ellensplats.blogg.se

Ellen M

Moster

Gulligt av dig att hälsa på mormor, jag kan ju inte eftersom jag är sjuk.

Madde

Jag älskar er, dig tessan och dig veronica. Tur att vi ses snart, saknar!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress